top of page

Hoe verloopt een kennismakingsgesprek met een coach?

Waarom is een kennismakingsgesprek met een coach zo zinvol?


Maak hier een afspraak voor een gratis kennismakingsgesprek.


Ik ben Karlijn en ik ben een certified health coach afgestudeerd aan het Integrative Women's health coach institute in de Verenigde Staten.


Als je besluit om met een coach wilt werken om je te helpen bij het bereiken van je gezondheidsdoelen is het belangrijk dat je elkaar eerst leert kennen. De meeste coaches bieden een gratis kennismakingsgesprek aan,


Het gesprek duurt 45 minuten tot een uur, afhankelijk van de persoon. Dit is voor zowel jou als voor mij om elkaar te leren kennen.

Gezondheid is een heel breed begrip en als ik niet 100% zeker weet dat ik je kan helpen om te komen waar je wilt komen, dan verwijs ik je graag door. Dat is iets waar je moet op letten bij een gezondheidsprogramma: nemen ze gewoon iedereen aan of zijn ze heel specifiek over wie ze inschrijven, want dan weet je dat je de juiste ondersteuning krijgt die je resultaten zal opleveren.

Ik zal zoveel mogelijk vragen stellen en zoveel mogelijk tijd besteden om ervoor te zorgen dat het voor mij 100% duidelijk is wat je wilt en waar je met je gezondheid naartoe wilt. Als dat niet in overeenstemming is met wat ik doe, dan past het niet en dat zal ik je dan ook zeggen. Ik zal ervoor zorgen dat jij ook duidelijk weet wat er van je verwacht wordt, de veranderingen die je moet aanbrengen, dingen die je zal moeten doen om te bereiken waar je heen wilt. Vaak is wat ik mensen vertel echt het tegenovergestelde van wat ze eerder hebben gehoord.

Ik hoor wel eens dat een gratis telefoontje met mij ze meer duidelijkheid over hun gezondheid gaf dan ze in jaren hebben gehoord. Dat is de kracht van coaching: dingen die je niet duidelijk zijn, dingen waar je uren en uren tijd hebt verspild aan, kunnen vaak opgehelderd worden in één enkel gesprek.

Dus stel je voor wat investeren in rollen in een heel coachingsprogramma voor je gezondheid kan betekenen.

Ik laat ik mensen niet gewoon online op een koop-mijn-cursus knop klikken want dat resulteert gewoon niet in het soort transformatie waar ik echt naar op zoek ben bij elke deelnemer.

Als je je verstopt achter een computerscherm en gewoon een cursus volgt en geen menselijke interactie hebt met je coach, geloof ik niet dat je je volledige potentieel kan bereiken.

Er zijn nochtans veel mensen die zich verbergen in deze goedkope online groepen en cursussen met 1000den deelnemers omdat ze bang zijn om met een echte persoon te bellen.

Dus door dat eerste gratis telefoontje met mij te boeken, toon je dat je klaar bent om te laten zien dat je om je gezondheid geeft op een manier die de meeste mensen niet doen, omdat de meeste mensen niet met een vreemde zullen bellen.

Je kan een gesprek aanvragen via het contactformulier op de website. Als je nog vragen hebt over het kennismakingsgesprek of iets anders, kan je mij ook een berichtje sturen.

Ik ben zo klaar om je te helpen om duidelijkheid en resultaten te verkrijgen.

Ik weet dat het eng is om de ​​sprong in het diepe te wagen, maar daar ligt nou juist de magie.

Hopelijk tot gauw!


50 weergaven0 opmerkingen
noah-buscher-eCJiD00AJqs-unsplash.jpg

Is health coaching iets voor jou?

Wil je weten wat health coaching voor jou kan betekenen en hoe de steun van anderen je kan. hekpen om je doelen te bereiken?

Boek dan hier je gratis kennismakingsgesprek!

bottom of page